Kto zabił Kopciuszka? czyli Róża Krull na tropie





Uwielbiam kryminały, więc, gdy zobaczyłam na półce w sklepie książkę „Kto zabił Kopciuszka?” postanowiłam, że muszę ją mieć. Ten opis, okładka, treść – wszystko złożone w całość sprawiło, że przeczytałam ją prawie jednym tchem (oczywiście poza przerwami na kawę i ciastko :)).

Dotąd nie znałam twórczości tego autora, lecz teraz uważam, że pan Alek Rogoziński robi dobrą robotę pisząc tak wciągające komedie kryminalne. Sprawił,że gatunek, za którym nigdy nie przepadałam stał się całkiem ciekawy :)



Książka „Kto zabił Kopciuszka” jest trzecią powieścią z serii „Róża Krull na tropie” . Opowiada ona o kobiecie - Róży, autorce powieści kryminalnych, która zaproszona na bal charytatywny wplątuje się w morderstwo znienawidzonej przez wszystkich celebrytki – Iwony Kościuk.

”Rzeczywistość na chwilę zatrzymała się dla
Róży niczym w filmowej stopklatce. Ale to, co
miała przed oczami, niestety nie było filmem. Tuż
przy balustradzie, zwinięta w embrionalnej pozie,
leżała Lilian. Po jej topie, z miejsca znajdującego
się dokładnie pośrodku między łopatkami, leciała
krew.”

Kobieta zafascynowana sprawą zabójstwa postanawia pomóc policji w schwytaniu przestępcy. Okazuje się, że denatka miała większość ilość wrogów, niż na początku sądzono. Ilość osób zabitych rośnie, ale, gdy jedną z ofiar staje się znajoma Róży ubrana w jej płaszcz, sprawa staje się coraz bardziej skomplikowana.

Kto zabił Kapciuszka?

Czy Róży Krull uda się rozwiązać zagadkę tajemniczego sztyletu?

I co wspólnego ma ze sprawą Mario – youtuber, znany kolega pisarki?


Czytając tę książkę miałam wrażenie, jakbym była jednym z bohaterów, który pomaga rozwiązać Róży Krull zagadkę kryminalną. Próbowałam dopasowywać profil zabójcy do jednego z podejrzanych.
Lubię, gdy czytający może wczuć się w daną książkę. Uwielbiam akcję, tajemnice i dobre wykreowanych bohaterów – a wszystko znajduje się w tej książce :) Okładka dopełnia całości i sprawia, że chce się po nią sięgnąć .


A więc, podsumowując książka jest najlepszą komedią kryminalną, jaką czytałam. Jest pełna humoru, zabawnych dialogów, akcji i tajemnicy .



Z czystym sumieniem mogłabym polecić ją każdemu, kto szuka powieści z humorem na nudne leniwe popołudnia, czy po prostu potrzebuje czegoś lżejszego do czytania :)



Przeczytaliście już tę książkę?
Zachęcam do zostawienia komentarza, czy Wam również się podobała .
A może wręcz przeciwnie?:)

Komentarze

Popularne posty