K.A.Figaro "Zranione uczucia" - czyli kontynuacja losów bohaterów "Prostego układu"



Książka, do której dziś chciałabym was zachęcić jest powieść

K.A. Figaro "Zranione uczucia". 



Jest to kontynuacja "Prostego układu", którego recenzję również znajdziecie tu


W książce ukazane są dalsze losy kochanków - Łucji i Dymitra, których połączył układ bez uczuć i zobowiązań.

Po ostatnich wydarzeniach kobieta nadal pracuje w rodzinnej firmie Sebastiana Andrzejewskiego. Gdy wszystko w jej życiu zaczyna się układać, zostaje wysłana wraz ze znienawidzonym mężczyzną w kilkudniową delegację służbową do Francji.
 Łucja postanawia, że drugi raz nie da zwieść się urokowi byłego kochanka, lecz on ponownie sprawia, że dziewczyna zatraca się w dawnym uczuciu. 

"Oboje doskonale wiedzieliśmy, że mu ulegnę. Miał
mnie w garści, a ja byłam tylko zakochanym pionkiem
w grze, w której tak naprawdę nie było miejsca na uczucia."

Jednak przy zdrowych zmysłach utrzymuje ją jej najlepszy przyjaciel - Igor. Mężczyzna jest troskliwy i czuły, jednak Łucja -zdominowana uczuciami do Dymitra - nie widzi w nim swojego przyszłego partnera życiowego.
Wyjazd do Paryża okazuje się dla byłych kochanków wielkim wyzwaniem. Prosty układ zaczyna być coraz bardziej skomplikowany, a mężczyzną zaczynają targać sprzeczne uczucia.

"Co ja wyprawiam? Co się ze mną dzieje? Dlaczego nie po-
trafię wyjść?
Leżałem tuż za Łucją, która odleciała nie wiadomo kie-
dy. Chłonąłem jej zapach, jakby była moim narkotykiem. 
Bo nim była. Czułem, że coś poszło nie tak, jak powinno.
Pewne sprawy wymykały mi się z rąk, jak na przykład dziew-
czyna leżąca tuż obok mnie. Kompletnie nic do niej nie 
czułem. Nie mogłem czuć.
(...)
Powinienem wyjść. Powinienem zostawić ją w spokoju.
Tak wiele rzeczy powinienem zrobić, a jednak nic z tych 
rzeczy nie robię, tylko brnę w to jak sadysta. Być może
w rzeczywistości nim byłem."

Łucja widząc emocje i zaangażowanie Dymitra postanawia wyznać mu miłość. Mężczyzna z nieukrywaną pogardą wyśmiewa jej uczucia i zrywa układ rzucając się w ramiona innej. 



Czy to koniec prostego układu łączącego kochanków ?

Czy Dymitr zmieni się dla dziewczyny? A może wybierze ona drugiego z braci?

oraz

Jaką dręczącą tajemnicę skrywa Łucja?


Książkę czyta się szybko, ponieważ cały czas coś się dzieje. Bohaterowie w tej części są jeszcze bardziej wyraziści, a sceny namiętności bardziej realistyczne. Napisana jest, tak jak jej poprzedniczka, łatwym, lekkim językiem.Okładka jest podobna do poprzedniej, co pomaga nam w odczytaniu, że jest to kolejna część serii. Jak dla mnie super :)
Jest to idealna książka dla fanek romansów czy po prostu o tak - coś lekkiego do czytania .

Mnie wciągnęła bardziej niż "Prosty układ", ale może dlatego, że byłam ciekawa dalszych losów bohaterów.



A wy?  

Co myślicie o tej książce?


Książkę dostałam do recenzji dzięki portalowi 







Komentarze

Popularne posty