"Próba życia" K.A.Figaro


"Próba życia" to 3 tom książek autorki K.A. Figaro z cyklu "Rozchwiani". Opowiada ona o dalszych losach Dymitra i Łucji, których mogliśmy poznać z poprzednich cześci.





W tej części bohaterowie znajduja się tysiące kilometrów od siebie. Zaczynają na nowo życie bez siebie nawzajem. Dla Dymitra oznacza to powrót do dawnych nawyków oraz nowych uzależnień. Uprawianie hazardu, przygodne kobiety na jedną noc, łatwe życie i traktowanie przedmiotowo innych - nowe życie mężczyzny nie wydaje mu się tak idealne, jak kiedyś. Łucja natomiast po urodzeniu dziecka mierzy się z dorosłym życiem samotnej matki. Zajmuje się córką, pracując jednocześnie w korporacji i  nie dopuszczając do siebie nikogo, kto mógły ją zranić. W głębi duszy oboje tęsknią z sobą, chodź każde w inny sposób. Wzajemne uczucia skrywają pod płachtą zdrady, bólu i nienawiści.


"Z portfela wyjąłem zdjęcie, gdy skakaliśmy na bungee. Pamiętam, jak się denerwowała, aż przylgnęła do mnie mocno. Tak bardzo była mi wtedy potrzebna. Co ja pieprzę?! Nigdy nie była mi potrzebna.  Cisnąłem z powrotem fotografię do portfela, próbując unormować przyspieszony oddech. Nalałem brandy i spożytkowałem ją do zagłuszenia natrętnych myśli. Powtórzyłem jeszcze trzy razy, aż w końcu poczułem upragniony spokój."



Czas dla Dymitra jest nieubłagany. Mężczyzna zaczyna popadać w coraz większą depresję. Pogrążające go wspomnienia trudnego dzieciństwa, zdrada brata i Łucji oraz odrzucenie przez ojca sprawiają, że stacza się on na samo dno. Nikt nie jest w stanie zapobiec najgorszemu...
Kobieta natomiast rozpoczynając nowe życie poznaje nowego szefa firmy, w której pracuje. Zauroczony nią Alex pragnie stworzyć z nią związek pełen wartości, stabilności i bezpieczeństwa. Łucja jednak odczuwa strach przed zaufaniem mężczyźnie, jednak, gdy zauważa, jak inny jest on od byłego kochanka, postanawia powierzyć mu najboleśniejsze i największe sekrety skrywane od dawna...


Czy drogi Łucji i Dymitra rozejdą się na zawsze? 
Czy może jednak stara miłość nie rdzewieje?


Książkę tę odebrałam z portalu czytampierwszy.pl :) Ale powiem Wam szczerze, że nawet jeśli musiłabym ją kupić, by móc dowiedzieć się o dalszych losach tej dwójki - z chęcią bym to zrobiła. Na ogół bardzo rzadko czytam romansy, lecz cykl książek K.A. Figaro pochłaniam, jak małe dziecko batonik. Uwielbiam czytać o losach Dymitra i Łucji, chodź ta część jest inna - smutniejsza od reszty, ale może tego też trzeba czytelnikowi, by mógł wczuć się w sytuację bohaterów. No niestety nie zawsze los jest dla nas dobry, ale akcja dziejąca się w książce daje nadzieję na lepsze jutro :)




Dziękuję Wam, za to, że odwiedzacie mój blog
 i zachęcam do zostawiania po sobie śladu :D

Do zobaczenia :D





Komentarze

  1. Nie przepadam za romansami, ale skoro polecasz serię to może spróbuje 🙂

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty