"Zapomnij o mnie" Roma Nowicz - nadzwyczajny romans z nutką kryminału



Książka " Zapomnij o mnie" Roma Nowicz to książka, która zaintrygowała 
mnie swoją okładką. Patrząc na nią kątem oka widziałam cierpiącego mężczyznę z wiszącym pasem na plecach, jednak po przyjrzeniu się bliżej ujrzałam kobietę w eleganckiej sukni z naszyjnikiem z korali. Jak to możliwe, że patrząc widzimy dwie różne postacie? Niewiem, ale jest to bardzo ciekawe :)

 Książka jest prezentem zrobionym dla siebie przez autorkę w ramach 40 urodzin, więc możemy życzyć jej wszystkiego najlepszego i dalszych sukcesów, jako pisarki.




Marco Antonelli jest mężczyzną, który ma wszystko. Kochającą go do granic możliwości ukochaną, bogatego ojca i wielu przyjaciół. Żyje jakby nie było jutra, nie zważając na nic. Niestety życie włocha diametralnie się zmienia, gdy firma jego ojca bankrutuje, a ona sam popełnia samobójstwo. Na domiar złego przyjaciele odsuwają się od niego, ale to, co go prawie zabija to fakt, że jego narzeczona porzuca go, by wyjść za mąż za jednego z mężczyzn z rodziny Davici. Zrozpaczony zostawia wszystko za sobą i wyjeżdża do Mediolanu. Kilka lat podróżuje po świecie, by w końcu zrozumieć, że nigdy nie przestał tęsknić za ukochaną. 

"Mirella się myliła. Nic 
mu nie przeszło, a miłość i tęsknota za Giną wybuchły w nim
ze zdwojoną siłą.
(...)
A potem się ocknął i powiedział do siebie w duchu:
"Idioto, jeśli nie kochała cię piętnaście lat temu, dlaczego mia-
łaby kochać cię teraz?"."

W ramach zemsty na Ginie Serano i rodzinie Davici postanawia przejąć ich firmę. Wzbogacając się na różne sposoby zyskuje ogromny majątek i zostaje prezesem korporacji. Nie wie jednak, że spotkanie z byłą ukochaną odrodzi w nim tak głębokie uczucia.

"Marco czuł, że za chwilę serce wyskoczy mu z piersi
Musiał jednak podnieść wzrok i popatrzeć na nią. I to wzro-
kiem triumfatora. A kiedy w końcu to zrobił, niemal stracił
oddech."  

Czy Marco zdoła dokonać zemsty? Czy miłość sprzed lat będzie silniejsza? Dla kogo więzy rodzinne okażą się niemal zabójcze?

Powiem wam, że książkę przez pierwsze kilka stron czytało mi się ciężko, ponieważ opisy namiętności pomiędzy zakochanymi były tak realne, jakby oglądało się je w tamtej chwili.Akcja trochę jakby wyciągnięta z "Romea i Julii". Dlatego też trochę się zraziłam, ale postanowiłam dać tej książce szansę. Czytając dalej uświadomiłam sobie, jak dobra jest ta książka i żałowałabym, gdybym jej nie skończyła. Na szczęście tak się nie stało :)

Powieść  "Zapomnij o mnie" autorki Roma Nowicz poleciłbym przede wszystkim miłośniczkom romansów, kobiecej literatury i czytelnikom znudzonym codziennością :) Jest on bardzo dobrze napisana, akcja dzieje się szybko, więc nie będziecie się nudzić. Sama wolę kryminały, ale od czasu do czasu daję się ponieść innym rodzajom książek :) Uważam więc, że jeśli lubicie tego typu książki, tzn. romanse z nutką kryminału, powinniście przeczytać ją jak najszybciej :)


 Nie #zapomnijomnie


Za możliwość zrecenzowania dla was powieści dziękuję wydawnictwu





Książkę możecie nabyć (nawet w promocji) tutaj :


Zapraszam też na profil autorki na facebooku :



Komentarze

Popularne posty