"Swoją drogą" - przesyłka ze Streetcom i opinia :)



Jakiś czas temu otrzymałam od portalu Streetcom przesyłkę idealną na majówkę -

 Piwo bezalkoholowe Łomża 0,0% 


W skład paczki wchodziły:

- 3 sztuki piwa bezalkoholowego Łomża 0,0% - dla mnie - ambasadorki Streetcom
(butelka 500ml, puszka 500ml, puszka 330ml)


- 20 puszek piwa bezalkoholowego Łomża 0,0% - dla znajomych 


Po majówce zostało mi już tylko kilka sztuk, więc chciałbym podzielić się z Wami opinią o tym produkcie :)

Tak więc moim zdaniem to piwo ma bardzo fajne, przyciągające wzrok opakowanie - nie razi w oczy, ponieważ kolory są fajnie dobrane - design super, jak dla piwa bezalkoholowego :)

Trochę gorzej jest ze smakiem, ponieważ jak dla mnie to piwo jest tak trochę bez smaku, za delikatne, ponieważ moim zdaniem powinno mieć trochę chmielowej goryczki i więcej gazu :)

Piwo Łomża 0,0% jest piwem z potencjałem, lecz potrzebuje jeszcze trochę pracy włożonej przez producentów tego browaru :) 

Pamiętajcie! Najlepiej smakuje schłodzone i w gronie znajomych :D


#piwołomża #swojądrogą #streetcom

Komentarze

Popularne posty