Wielka Wymiana Książkowa vol.VII - podsumowanie moich zdobyczy



Dziś chciałabym wam opowiedzieć o akcji 

 Wielka Wymiana Książkowa Przeczytaj i podaj dalej



Pierwszy raz miałam przyjemność wymieniać się książkami z innymi blogerami, ale... Bardzo mi się to spodobało! 

   😄😄


Wymienianie się niepotrzebną nam literaturą sprawia, że nasze książki zyskują drugie życie - zamiast leżeć i kurzyć się w naszej biblioteczce :) Noo mam nadzieję, że przyznacie mi rację :)


A teraz pokażę wam, co udało mi się upolować dzięki tej wymianie :



1.Camilla Lackberg "Pogromca Lwów"
2. Paula Hawkins "Zapisane w wodzie"
3. Agata Christie "Kot wśród gołębi"  (miły prezent )

Uważam tę wymianę za udaną, chodź żałuję, że nie udało mi się wymienić wszystkich książek , chodź miałam ich niewiele (tylko 6) .

Na pewno wezmę udział w kolejnej edycji tej akcji :) 

A wy?

Pochwalcie się w komentarzach waszymi zdobyczami :D






Komentarze

Popularne posty